Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)

Kraków, Kraków

TeleCube to 3 sztandarowe usługi dla biznesu – telefonia internetowa (VoIP), centralka telefoniczna w modelu SaaS oraz autorski system CRM.

Telefonia internetowa TeleCube jest alternatywą dla tradycyjnej telefonii i telefonii komórkowej, która oferuje wiele dodatkowych możliwości. Wśród nich warto wymienić:

  • Urządzenia dopasowane do potrzeb firmy. Do wyboru są m.in. aparaty telefoniczne IP (przewodowe i bezprzewodowe), komputer i laptop (z bezpłatną aplikacją TeleCube SIP) oraz telefony komórkowe (z preferowaną aplikacją VoIP).
  • Numery telefoniczne niezależne od tego gdzie firma ma swoją siedzibę. Prowadząc firmę w Krakowie można nabyć i prezentować się numerami np. z Warszawy czy Zielonej Góry, a nawet zagranicznymi.
  • Duża ilość jednoczesnych połączeń, przy prezentacji tym samym numerem. Pracownicy mają możliwość prowadzania nawet kilkudziesięciu rozmów w jednym czasie, prezentując się tym samym numerem stacjonarnym, ale posiadając różne numery wewnętrzne. Oczywiście mogą dysponować również swoimi dedykowanymi numerami stacjonarnymi.
  • Infrastruktura prosta do wdrożenia, relokacji i pracy zdalnej. Do korzystania z TeleCube oprócz konkretnego urządzenia do realizacji rozmów oraz dostępu do Panelu Klienta (głównie w przypadku managerów) jest potrzebne jedynie stabilne łącze internetowe. Dlatego w prosty sposób można przenieść firmę do nowej siedziby czy utworzyć stanowisko do pracy zdalnej.

Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube to rozwiązanie dedykowane do samodzielnego zarządzania wszystkimi opcjami telekomunikacyjnymi w firmie. Doskonale sprawdza się zwłaszcza w przypadku automatyzowania telefonicznej obsługi Klienta.

Usługa jest dostępna już od 39 zł netto + 23% VAT/miesiąc. Najtańszy pakiet Start udostępnia takie funkcje jak np.

  • tonowe menu wyboru (IVR),
  • bramka SMS,
  • poczta głosowa,
  • kolejkowanie połączeń,
  • biling połączeń,
  • książka telefoniczna,
  • warunki czasowe,
  • wirtualny lektor.

Pakiet Start zawiera 2 polskie numery stacjonarne i 5 numerów wewnętrznych. Można go rozbudować o dodatkowe funkcje i większą ilość numerów poprzez ich dokupienie lub wybór wyższego pakietu.

TeleCube CRM (ccrm.pl) to autorski system do zarządzania kontaktami z Klientami. Miał on swoją premierę w II kwartale 2022 roku. Obecnie jego głównymi modułami są: Karta Klienta, Historia Kontaktu oraz dialer. W najbliższym czasie zaplanowane są wdrożenia nowych modułów.

Telefonię, wirtualną centralę oraz TeleCube CRM można przetestować bez zobowiązań i karty kredytowej przez 14 dni.

zdjęcia

Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube), Kraków
Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube), Kraków
  • Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube), Kraków
  • Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube), Kraków

wideo

Miniatura wideo youtubeMiniatura wideo youtube